Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Władysławów

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa ulicy Jagiellońskiej we Władysławowie wraz z kanalizacją deszczową oraz rozbudowa drogi wewnetrznej stanowiącej ul. Bolesława Chrobrego i królowej Jadwigi we Władysławowie

Ogłoszenie nr 95694 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.

Władysławów: Przebudowa ulicy jagiellońskiej we Władysławowie wraz z kanalizacją deszczową oraz rozbudowa drogi wewnętrznej stanowiącej ul. Bolesława Chrobrego i królowej Jadwigi we Władysławowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502832

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Władysławów, krajowy numer identyfikacyjny 55113100000, ul. Rynek  43, 62710   Władysławów, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 632 795 003, faks 632 795 003, e-mail inwestycje@wladyslawow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wladyslawow.bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy jagiellońskiej we Władysławowie wraz z kanalizacją deszczową oraz rozbudowa drogi wewnętrznej stanowiącej ul. Bolesława Chrobrego i królowej Jadwigi we Władysławowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPGP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa ulicy Jagiellońskiej we Władysławowie wraz z kanalizacją deszczową oraz rozbudowa drogi wewnętrznej stanowiącej ul. Bolesława Chrobrego i Królowej Jadwigi we Władysławowie polegająca na: - Przebudowa ulicy Jagiellońskiej we Władysławowie wraz z kanalizacją deszczową: Branża drogowa: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowa, elementy ulic, roboty nawierzchniowe, oznakowanie, oznakowanie poziome, elementy bezpieczeństwa ruchu, Branża wodno- kanalizacyjna : roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty montażowe sieć, rury osłonowe, naprawa nawierzchni. - Rozbudowa drogi wewnętrznej stanowiącej ul. Bolesława Chrobrego i Królowej Jadwigi we Władysławowie rozbudowa dotyczy odcinka od punktu A przez B do C, roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne, krawężniki, nawierzchnia z betonu asfaltowego dla KR- 1, odwodnienie, oznakowanie, elementy bezpieczeństwa , roboty wykończeniowe,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

 

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45252126-7, 45231100-6, 45231300-8, 45311000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT397454.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Spółka z o. o. ,  pri_turek@poczta.onet.pl,  ul. Komunalna 8 ,  62-700,  Turek,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 488.868,48 zł
Oferta z najniższą ceną/kosztem 488.868,48 zł
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 544.255,64 zł
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metadane

Źródło informacji:Anna Maciaszek
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Anna Maciaszek
Data wprowadzenia:2017-06-12 11:43:26
Opublikował:Anna Maciaszek
Data publikacji:2017-06-12 11:50:03
Ostatnia zmiana:2017-06-12 11:50:04
Ilość wyświetleń:96

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij