Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Władysławów

Kolorowy pasek

Zaświadczenie z rejestru mieszkańców gminy Władysławów lub rejestru zamieszkania cudzoziemców

Wymagane dokumenty

Urząd Gminy Władysławów, wydaje na wniosek zaświadczenia z prowadzonych przez siebie rejestrów: mieszkańców  lub zamieszkania cudzoziemców gminy Władysławów. Mogą się zdarzyć okoliczności, w których będziesz zobowiązany przedstawić zaświadczenie z rejestru mieszkańców lub rejestru zamieszkania cudzoziemców, dotyczące potwierdzenia konkretnych informacji.

Wydawane zaświadczenia najczęściej wykorzystywane są w sprawach:

  • sprzedaży mieszkania - zaświadczenie przedstawiane u notariusza, że nikt nie jest zameldowany,
  • zamianie, wykupie lub regulacji stanu prawnego nieruchomości,
  • ubiegania się o lokal socjalny,
  • ubiegania się o stypendium,
  • przedstawiania informacji w ZUS-ie, urzędzie skarbowym, sądzie, itp.,
  • potwierdzania nr PESEL czy adresu zameldowania.

Możesz uzyskać takie zaświadczenie pod warunkiem wykazania tzw. interesu prawnego oraz potwierdzenia tego odpowiednimi dokumentami.

Do wniosku załącz następujące dokumenty:

  • dowód wniesienia opłaty skarbowej,
  • jeśli załatwiasz sprawę przez pełnomocnika, dołącz dokument pełnomocnictwa i potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej. W przypadku, gdy będzie to Twój mąż, żona, rodzic, dziecko, rodzeństwo, dziadkowie, wnuki - pełnomocnictwo jest bezpłatne.
         

Miejsce złożenia dokumentów

  • Urząd Gminy Władysławów, pokój nr 10,
  • prześlij pocztą,
  • złóż w formie elektronicznej. W razie skorzystania z tej możliwości musisz pamiętać o uwierzytelnieniu pisma za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub podpisem elektronicznym.
        

Opłaty

  • opłata skarbowa 17 zł od wydanego zaświadczenia,
  • opłata skarbowa 17 zł od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (od pełnomocnictwa udzielonego przez Ciebie każdej osobie), gdy będzie reprezentował Cię pełnomocnik niebędący Twoją najbliższą rodziną.

Opłaty te możesz wpłacić:

  • na konto Urzędu<Gminy Władysławów, nr konta: 30 8530 0000 1000 0033 2000 0010, 
  • gotówką - w sekretariacie, pokój 104.
          

Termin i sposób załatwienia

Informacje, o które wnioskujesz zostaną Ci udzielone w terminie 7 dni od złożenia wniosku.

Odmowa wydania zaświadczenia lub odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w formie postanowienia.

Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 657 ze zm.),
  • ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.).
       

Tryb odwoławczy

Od wydanego postanowienia przysługuje zażalenie do Wojewody Wielkopolskiego, które składa się w terminie 7 dni.

Załączniki

wniosek o wydanie zaświadczenia (30kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Anna Stasiak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Anna Stasiak
Data wprowadzenia:2017-10-18 12:59:51
Opublikował:Anna Stasiak
Data publikacji:2017-10-18 13:18:30
Ostatnia zmiana:2017-10-18 13:52:58
Ilość wyświetleń:59

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij